Factuur

Je factuur werd per e-mail verstuurd op het moment dat je pakket werd verzonden.
Je vindt deze in je mailbox door te zoeken op bijvoorbeeld je bestelnummer.
Als je hulp nodig hebt, kan je contact opnemen met onze klantendienst via het contactformulier: Neem contact op.
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
0 bundels beschikbaar
Nieuw
-200 €
promo
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
Ref. : RR7877WH
Ontdek hoe zijn artificiële intelligentie je leven kan veranderen!
  • -200 €
  • -200 €
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
play
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
Nieuw
-200 €
promo

X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger

Ref. : RR7877WH

Ontdek hoe zijn artificiële intelligentie je leven kan veranderen!

  • AUTOMATISCH SCHOONMAKEN OP Z'N BEST: Ontdek hands-off reiniging met totale precisie en controle, met geavanceerde real-time sensorverwerking en laser + camera technologie voor detectie tot 33% lager dan de meeste van de traditionele laser robot stofzuigers   met torentje
  • SMART EXPLORATION AI: Artificiële intelligentie om op maat schoonmaaksessies door te voeren, met onder meer aanbevelingen op basis van gebruikelijke patronen, automatische ''no-go''-zones op basis van eerder uitgevoerde schoonmaaksessies, compatibiliteit met spraakgestuurde assistent en inpassing met 'smart homes* [*beschikbaar in 2022]
  • BESCHERMING VAN GEGEVENS: De consumentgegevens worden voor 100% opgeslagen in datacenters in de Europese Unie, zodat u kunt rekenen op een robotstofzuiger die volledige bescherming en respect voor uw privacy biedt.
  • UITERST NAUWKEUIGE NAVIGATIE: Een robotstofzuiger uitgerust met laser + cameratechnologie staat garant voor een zeer nauwgezette en accurate navigering, met multiroom/multivloer management, automatische aanpassing van de zuigkracht per kamer, en nog veel meer
  • HERSTELGARANTIE: Rowenta biedt 10 jaar herstelgarantie, inclusief een snelle en goedkope service via 6500 herstelcentra wereldwijd, en focust zich zo op een zuinigere en milieugerichte aanpak
  • 4-IN-1 REINIGENDE WERKING: Twee laterale borstels voor hoeken en moeilijk bereikbare plekken in huis, een centrale borstel die grote restjes vuil grondig weet aan te pakken, een motor van 2700 Pa met bijzonder efficiënte zuigkracht en het Aqua Power-systeem om vloeroppervlakken schoon te dweilen
  • DUURZAME BATTERIJ: Dankzij de krachtige, duurzame lithium-ion batterij kan de robotstofzuiger gedurende 120 minuten aan een stuk doorgaan en tot 150 vierkante meter schoonmaken, en dit na amper één oplaadbeurt
  • GERUISLOZE WERKING: Niet alleen efficiënt maar ook bijzonder geruisloos in gebruik, met een geluidsniveau van slechts 65 dB(A) dat later ligt dan een alledaags gesprek
  • EENVOUDIG TE LEDIGEN: Een stofreservoir met een inhoud van 0,7 l zodat u het minder vaak hoeft te ledigen, met een handvat bovenop de robot en een gemakkelijk te hanteren ontwerp
  • Meer bekijken
Verzonden door Rowenta Shop - Levering binnen 1 tot 3 dagen.
Verzonden door Rowenta Accessoires - Levering binnen 3 tot 5 dagen.
(Gratis voor bestellingen van meer dan €30). Gratis retourneren.
Op voorraad
  • 449,00 € 649,00 €
  • promo
    200 € korting
Verzonden door Rowenta Shop.
Visa-MasterCard-AmericanExpress-PayPal.png
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
449,00 € 649,00 €

2 jaar

Internationale garantie

Meer lezen

De X-Plorer Serie 120 AI robotstofzuiger van Rowenta

De Rowenta X-PLORER Serie 120 AI robotstofzuiger gebruikt geavanceerde technologie om aan al uw schoonmaakbehoeften te voldoen. Het is een high-tech schoonmaakoplossing als geen ander. Deze baanbrekende mobiele automatische stofzuiger levert geavanceerde schoonmaakprestaties op: laser + cameratechnologie en realtime sensorverwerking detecteren objecten tot 33% lager dan de meeste traditionele laserrobotstofzuigers met torentje, met ultra-precieze prestaties en totale gemoedsrust gegarandeerd. Dit hoogtechnologische navigatiesysteem, aangedreven door kunstmatige intelligentie, biedt ongeëvenaarde personalisatiemogelijkheden, met aanbevelingen op basis van gewoonten, automatische niet-toegestane zones op basis van voorafgaande stofzuigbeurten, eenvoudige schoonmaakroutines. Het is compatibel met spraakgestuurde assistenten en geschikt voor smart homes*. Ontdek het eenvoudig in kaart brengen van de woonruimtes, beheer de schoonmaak van meerdere kamers/vloeren, met automatische aanpassing van de zuigkracht en nog zoveel meer. Geavanceerde technologie wordt geëvenaard door topprestaties: deze robotstofzuiger met 4-in-1 reinigende werking, voorzien van een indrukwekkende keuze uit geavanceerde functies, maakt het hele huis stofvrij. *Beschikbaar in 2022
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger

Technische specificaties / vergelijking

Technologie
Technologie Roterende centrale borstel
Type borstel
Type borstel Turboborstel
Zijborstel
Zijborstel 2
Motorisering
Motorisering Digital motor
Energieniveaus
Energieniveaus 3
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak Automatische en moeiteloze reiniging
Efficiëntie stofzuigen
Efficiëntie stofzuigen Geweldig (2000 Pa - 4000 Pa)
Dweilen
Dweilen Standaard
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor obstakels
Geschikt voor obstakels Standaard (obstakeldetectie >10 cm)
Geschikt voor trappen
Geschikt voor trappen Ja: 3 valsensoren
Virtuele wanden
Virtuele wanden Ja: via applicatie
Ruimtedekking (navigatietechnologie)
Ruimtedekking (navigatietechnologie) Beste in zijn klasse (laser of camera)
Plattegrond maken in de app
Plattegrond maken in de app Kamerbeheer en schoonmaakrapport
Mogelijkheid om onder lage meubels te gaan
Mogelijkheid om onder lage meubels te gaan Standaard
Planning
Planning
Selectie van te reinigen ruimtes
Selectie van te reinigen ruimtes Ja (gepersonaliseerd)
Batterijtype
Batterijtype Lithium-ion
Werkingsduur (min. stand)
Werkingsduur (min. stand) 120
Type opladen
Type opladen Docking station
Zelfladend
Zelfladend
Opladen en gebruiken
Opladen en gebruiken
Wifi-connectiviteit (app Rowenta-robots en vocale assistenten)
Wifi-connectiviteit (app Rowenta-robots en vocale assistenten)
Sprekende robot
Sprekende robot Nee
Andere
Andere Inclusief 2 standaard dweilen
Afmetingen ( ...x...x...)
Afmetingen ( ...x...x...) 340 x 97cm
Kleuren
Kleuren Wit
Autonomie
Autonomie 150 min.
449,00 € 649,00 € Op voorraad

Andere accessoires & wisselstukken

2 x microvezeldoekjes ZR177005

Bevochtigen voor gebruik

Op voorraad

Borstel voor dierenhaar en kleine borstel ZR177003

Eenvoudig onderhoud dankzij de reinigingsborstel

Op voorraad

Filters x2 en borsteltjes x2 ZR177002

Effectief reinigen en filteren

Op voorraad

Laadstation SS-2230002836

Voor een optimale gebruikstijd

Op voorraad

Waterreservoir 110 ml RS-2230002322

Kan worden losgeklikt om te vullen met de kraan

Op voorraad

Filter RS-2230002317

Om tegen de stofcassette te plaatsen

Op voorraad

Stofbak RS-2230002316

Open het deksel om toegang te krijgen tot de bak

Op voorraad

Klep borstel, grijs RS-2230002312

Gemakkelijk te demonteren

Op voorraad

Voeding 19V RS-2230002092

Om de basis op te laden

Op voorraad

Lithium-ion-batterij 14,8V RS-2230002091

Uitneembaar om gemakkelijk op te laden

Op voorraad

Blauw borsteltje RS-2230001205

Tweevoudig gebruik

Op voorraad

Filters x2 en borsteltjes x2 ZR177001

Referentie permanent uitverkocht

Veelgestelde vragen

Hier vind je onze antwoorden op de veelgestelde vragen:

De robot app werkt uitsluitend op smartphones.
Controleer of je apparaat compatibel is: Lijst compatibiliteit
Als je netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, plaats je apparaat dan dichter bij de router.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met je apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Bekijk de lijst om de compatibiliteit te controleren.
Ga naar de instellingen van je smartphone en controleer of je smartphone is verbonden met de wifi van jouw huis. De wifi van jouw huis moet een internetverbinding hebben.
Als er na meerdere pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk gedurende 5 seconden op de 'Home'-knop en controleer of het wifilampje knippert.
Als dit niet het geval is, schakel het apparaat dan uit en aan met behulp van de schakelaar onderaan de robot.


Als de fout blijft bestaan, kan deze worden veroorzaakt door onjuist gebruik van de telefoon:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces maakt de app automatisch verbinding met de robot. Het is belangrijk om de verbinding met dit nieuwe netwerk te behouden.
Er verschijnen tijdens de verbinding mogelijk verschillende pop-upvensters, afhankelijk van je telefoon:
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je van netwerk wilt veranderen omdat het netwerk waarmee je verbinding hebt, geen internetverbinding heeft, weiger je dit.
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je de verbinding met het netwerk zonder internetverbinding wilt behouden, accepteer je dit.
• Als in het pop-upvenster wordt weergegeven dat het netwerk geen internetverbinding heeft, maar er niet wordt voorgesteld om van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Als je verbinding met het apparaat maakt, verschijnt er een pop-upvenster waarin je wordt gevraagd een verbinding te maken met het netwerk 'SEB_ACCESS_POINT'. Accepteer deze optie door op 'Join' (Verbinding maken) te tikken.
Als dit na meerdere pogingen nog niet lukt, start je de telefoon opnieuw op en probeer je het opnieuw.
Nadat je je wachtwoord hebt ingevoerd, treedt er een fout op bij het maken van een verbinding met het wifinetwerk.

1. Controleer het wifiwachtwoord en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals netwerken in hotels.
4. Android-telefoon: Bij het maken van een verbinding, verschijnt er mogelijk een pop-upvenster. Tijdens het verbindingsproces maakt de app automatisch verbinding met de robot. Het is belangrijk om de verbinding met dit nieuwe netwerk te behouden.
Hier volgen een paar voorbeelden van problemen die zich kunnen voordoen, afhankelijk van je telefoon:
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je van netwerk wilt veranderen omdat het netwerk waarmee je verbinding hebt, geen internetverbinding heeft, weiger je dit.
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je de verbinding met het netwerk zonder internetverbinding wilt behouden, accepteer je dit.
• Als in het pop-upvenster wordt weergegeven dat het netwerk geen internetverbinding heeft, maar er niet wordt voorgesteld om van netwerk te veranderen, doe je niets.

Nadat je zonder succes meerdere pogingen hebt gedaan:
• Start je wifimodem opnieuw op.
• Schakel het apparaat uit en aan met behulp van de schakelaar onderaan de robot.
Nadat je je wachtwoord hebt ingevoerd, treedt er een fout op bij het maken van een verbinding met de cloud.

• Als je verbinding wilt maken met de cloud, heb je een internetverbinding nodig om de apparaten te koppelen. Als je de apparaten wilt koppelen, kun je de mobiele gegevensverbinding op je telefoon inschakelen of automatisch opnieuw verbinding maken via je thuisnetwerk.
• Zorg ervoor dat de datum en tijd goed zijn ingesteld op je telefoon. Als de datum en tijd op de apparaten verschillen, kan er geen verbinding worden gemaakt.

Nadat je zonder succes meerdere pogingen hebt gedaan:
• Start je wifimodem opnieuw op.
• Schakel het apparaat uit en aan met behulp van de schakelaar onderaan de robot.

Nadat je zonder succes meerdere pogingen hebt gedaan, kun je het apparaat resetten:
Druk gelijktijdig op de 'Home'-knop en 'Start'-knop totdat de knoppen knipperen om de activatie te bevestigen.
Op sommige Xiaomi-telefoons kunnen zich problemen voordoen bij het maken van een verbinding. Er verschijnt mogelijk een groot aantal pop-up-vensters.
Het gaat hierbij om telefoons met het MIUI-systeem (zoals de Redmi- en Pocophone-modellen).

In dit geval probeer je de volgende stappen:
Settings (Instellingen) > Applications (Toepassingen) > Manage applications (Toepassingen beheren) > Rowenta Robots > Other permissions (Andere machtigingen). Accepteer op deze pagina de machtiging 'Change Wi-Fi connectivity' (Wi-Fi-verbinding wijzigen).
Settings (Instellingen) > WiFi > Additional settings (Extra instellingen) > WiFi Assistant (WiFi-assistent). Schakel op deze pagina de beschikbare opties uit.
Er zijn verschillende redenen:
• Je hebt een fout e-mailadres voor het account ingegeven. Controleer dit.
• Je hebt een fout wachtwoord ingegeven. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord aan via e-mail en verander dan het wachtwoord in het Menu van de app.
Controleer of je apparaat compatibel is: Lijst compatibiliteit
Dit is helemaal niet verplicht en is afhankelijk van de voorkeur van elke gebruiker.
Controleer of meldingen zijn toegestaan op je smartphone.
Ga naar 'Instellingen' op je smartphone en kies vervolgens 'Meldingen'. Zorg ervoor dat je meldingen voor de app 'Rowenta Robots' toestaat.
Als je je kaart bewerkt, gebruik dan de knop 'Zones' om twee verschillende soorten zones aan te maken en te bewerken:
• 'No-go zone' is een verboden gebied waar de robot niet mag komen.
• 'Schoonmaakzone' is een afgebakend gebied waar de robot mag schoonmaken (bijv: de speelruimte van kinderen of onder de sofa).

Je kunt zoveel zones als je wilt aanmaken op de kaart.
Klik op de startpagina van je app op de naam van de huidige kaart, veeg vervolgens naar links en klik op 'Een kaart toevoegen'.

Je kunt ook gaan naar 'Instellingen' op je app, kiezen voor 'Mijn kaarten' en vervolgens klikken op 'Een kaart toevoegen'. Je robot zal beginnen met het verkennen van de omgeving om de nieuwe kaart te maken. Afhankelijk van het oppervlak, kan de verkenning een paar minuten duren. Wacht totdat de verkenning is afgerond. Kies vervolgens een naam voor de nieuwe kaart en valideer.
Ga naar 'Instellingen' op je app en klik op 'Mijn kaarten'. Kies vervolgens de kaart die je wilt verwijderen en selecteer het vuilnisbakpictogram in de rechterbovenhoek om de kaart te verwijderen.
Ga naar 'Instellingen' op je app en klik op 'Mijn kaarten'. Kies vervolgens een van je kaarten om toegang te krijgen tot de bewerkingstools.
'Dieptereiniging' is een app-service bedoeld voor de S120 AI- en S130 AI-modellen. Via deze functie wordt aan de robot gevraagd om een dieptereiniging te doen door twee keer over een zone te gaan.
AI-services zijn functies die zijn ingesteld om de gebruikerservaring te verbeteren. Op basis van jouw gebruik en voorkeuren zal de robot jou een gepersonaliseerde schoonmaak aanbieden met planningsvoorstellen en no-go-zones.
De app doet suggesties voor de schoonmaak en planning op basis van het gebruik van de afgelopen drie weken.
Om in de app een favoriet vast te leggen, ga je naar de hoofdpagina, open je het configuratiescherm. Klik op 'Favoriet maken' en pas naar wens aan.
Gebruik het toestel niet op natte oppervlakken of om vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, assen enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, afbijtmiddelen enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakmiddelen enz.), ontvlambare en ontplofbare producten (op basis van olie of alcohol) op te zuigen.
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden. Deze plaats moet vrij zijn van hindernissen (inclusief vloerkleden). Laat minstens 1,5 meter ruimte vrij links en rechts van het basisstation en 2 meter ervoor. Als het laadstation in een hoek geplaatst is of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken. Leg de stroomkabel van het basisstation langs de muur. Lees voor meer informatie de instructies in uw gebruikshandleiding.
Laat het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische herlaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, uw robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en gaten detecteren.
Er kunnen echter situaties voorkomen waar de sensoren niet zo efficiënt werken. Bijvoorbeeld, gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, glibberige oppervlakken, obstructies kunnen de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Voor je de robotstofzuiger opzet zorg je ervoor dat er geen obstakels, stroomkabels, kledij of andere mogelijk gevaarlijke voorwerpen in de ruimte liggen die ervoor kunnen zorgen dat het apparaat defect gaat of andere ongevallen veroorzaakt.
Ja, de robot kan op het laadstation worden opgeladen, zelfs wanneer de hoofdschakelaar van de robot uit staat.
De robotstofzuiger heeft 3 navigatiestanden:
• 'Permanent map' (om uw schoonmaak per ruimte te personaliseren)
• 'No-go zones' (om aan te geven in welke zone de robot niet moet komen)
• 'Spot' (om een bepaalde plaats schoon te maken)
Om de robot terug naar zijn dockingstation te sturen druk je op de 'Home'-knop op de robot.
Als de robot start met schoonmaken vanuit het dockingstation, zal hij terugkeren naar het dockingstation.
Bewaar de robotstofzuiger altijd in het dockingstation wanneer je hem niet gebruikt.
Als je plant de robot voor een lange tijd niet te gebruiken, laad de batterij dan volledig op en haal ze uit de robot (controleer of de robot is uitgeschakeld wanneer je de batterij eruit haalt). Bewaar ze op een koele, droge plaats. Herlaad de batterij elke 3 maanden.
Er zijn drie verschillende vegers voorzien die elk zijn bedoeld voor een specifiek gebruik:
• de grijze veger is de standaardveger voor normaal gebruik.
• de blauwe veger is een dierenveger, de textuur is grover om dierenvlekken gemakkelijker te verwijderen.
• de groene veger is de allergieveger die bedoeld is om fijnstof beter te verwijderen.

De grijze en de blauwe vegers moeten worden bevochtigd voor ze op de vegerhouder worden geïnstalleerd, wat niet het geval is voor de groene veger die zonder water moet worden gebruikt.
Als de robot twee keer op dezelfde plaats komt vast te zitten, wordt een no-go-zone van 1 m² voorgesteld.
Het is niet aangewezen om de veger met water te gebruiken op moeilijke vloeren zoals parket, vast tapijt of matten.
Nee, de watertank en de vochtige veger moeten worden geplaatst net voor de schoonmaak en moeten meteen na de schoonmaak ook weer worden verwijderd.
Schakel de robotstofzuiger meteen uit.
Verwijder de stofbak, het filter en de hoofdborstel.
Laat alles goed drogen voor je alles opnieuw installeert.
Gebruik uw apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers vervangen.
Leeg de stofopvangbak na elk gebruik in de vuilbak. Maak de sluitingen van de stofopvangbak schoon met een doek.
Het is aangeraden om de middelste borstel tenminste eenmaal per week te reinigen.
Lees voor meer informatie de gebruikershandleiding.
Het is aangeraden om de filters tenminste eenmaal per week te reinigen.
Lees voor meer informatie de gebruikershandleiding.
Het is belangrijk de linkse, rechtse en voorste wieltjes regelmatig te reinigen om haar en draden te verwijderen.
Het is aangeraden eenmaal per week de sensoren en contactpunten (van de robot en het laadstation) af te vegen met een propere, droge doek.
Schakel de robot uit voor je de sensoren en contactpunten reinigt.
Gebruik geen schoonmaakmiddelen om de robotstofzuiger schoon te maken.
Voor sommige onderdelen kan je water gebruiken, voor andere mag je enkel een droge doek gebruiken. Lees voor meer informatie de gebruikershandleiding.
Het is aangeraden de filter voor fijn stof en schuim iedere 6 maanden te vervangen.
De zijborstels moeten iedere zes maanden door nieuwe worden vervangen.
Gebruik uw apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet u deze onderdelen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers laten vervangen.
Controleer:
of de stofopvangbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of een voorwerp of afval de zuigopening aan de onderkant van de robot blokkeert.
Er zijn verschillende redenen:
• Als de robot niet gestart is vanuit zijn dockingstation, zal hij er ook niet naar terugkeren. In dit geval zal de robot terugkeren naar zijn startpunt.
• Als de robot heeft gestofzuigd in de Spot-stand, zal hij terugkeren naar zijn startpunt.
• Als de robot wordt opgetild en weer neergezet op de vloer, zal hij proberen zichzelf weer te lokaliseren. Als hij dit niet kan, zal hij terugkeren naar zijn startpunt.
Controleer de volgende punten:
• Het laadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het laadstation mag niet in direct zonlicht of dicht bij een warmtebron staan.
• Je hebt naast en voor het laadstation net zoveel ruimte vrij gelaten als aangegeven in de gebruikershandleiding.
• De stekker is goed aangesloten op het laadstation.
• Het laadsnoer is verbonden met het stopcontact.
• Er liggen geen storende voorwerpen rond het laadstation.
• Er bevinden zich geen voorwerpen dicht bij de contactpunten van het laadstation.
• Het laadstation is ingeschakeld (het ledlampje is groen).

Als je al deze punten hebt gecontroleerd en de robot slaagt er nog steeds niet in om naar het basisstation terug te keren, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
U kunt de volgende acties ondernemen:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en steek het er vervolgens weer in.
• Zorg ervoor dat de contactpunten en de sensorvensters niet verstopt zijn en maak daarna de robot en het laadstation schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robot uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation eventueel hindernissen aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel enz.

Als het automatisch opladen na deze stappen nog altijd niet naar behoren verloopt, contacteer je een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit komt vaker voor. De stofzuiger kan zonder risico verbonden blijven met het dockingstation.
Opgelet: gebruik enkel de aangegeven lader.
Controleer de volgende punten:
• Of de schakelaar aan de onderkant van de robot juist op 'ON' staat.
• Of het scherm verlicht is. Als dit niet het geval is, laad de robot dan op aan het laadstation.
Controleer de volgende punten:
• Er liggen geen storende voorwerpen onder de wielen.
• De robot wordt niet tegengehouden door niveauverschillen in de vloer.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (lees de paragraaf over het oplossen van problemen en foutcodes in de gebruikershandleiding)
U kunt de volgende acties ondernemen:
• Zorg ervoor dat er geen storende voorwerpen binnen 10 cm van de trappen/gaten liggen.
• Veeg de sensorvensters af met een droge doek.

Als het probleem zich blijft voortdoen na deze stappen, contacteer je een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of de borstel wordt geblokkeerd. Haal het haar en de draden uit de borstel.
Als de borstel is beschadigd, vervang je hem door een nieuwe.
Knipperend licht en een geluidsignaal geven een fout aan.
Lees voor meer informatie over de foutbeschrijving en oplossing de gebruikershandleiding.
U kunt de volgende acties ondernemen:
• Controleer of het afzuigkanaal wordt geblokkeerd.
• Controleer of de opvangbak goed vastzit.
• Maak de opvangbak leeg als hij vol zit.
• Verwijder de middelste borstel en reinig hem.
• Controleer of de filter is verzadigd.

Als het probleem zich blijft voortdoen na deze stappen, contacteer je een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De beveiligingsfunctie van de borstel met hoge draaisnelheid wordt geactiveerd wanneer de robot een risico detecteert.

Er kunnen twee situaties zich voordoen:
De borstel met hoge draaisnelheid zit vast: de robot probeert hem te bevrijden en stopt het stofzuigen en de borstel met hoge draaisnelheid.
De robot zal proberen de borstel te bevrijden: als hij dit niet kan, zal hij uitschakelen en zal je hem zelf moeten bevrijden.

Als de borstel met hoge draaisnelheid vastzit in dikke vloerbekleding door de lange en/of dikke haren of de robot het tapijt voor lange tijd heeft gestofzuigd, zal de borstel met hoge draaisnelheid stoppen met draaien en zal de robot het stofzuigen verderzetten zonder deze borstel.
De robot kan bepaalde problemen krijgen die getoond worden met foutcodes.
Lees voor meer informatie over de foutbeschrijving en oplossing van de codes de gebruikershandleiding.
De filter is misschien verkeerd geplaatst. Probeer de filter juist in de gleuf op zijn houder te zetten.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog steeds niet werkt, probeer het dan niet uiteen te halen of het apparaat zelf te repareren en breng het naar een erkend reparatiecentrum.
1. Controleer of je robot goed verbonden is met je draadloos netwerk (wifi van de robot aan).
Als dit niet zo is, zet je de robot uit en dan weer aan met de 'AAN/UIT'-schakelaar onder de robot terwijl hij zich binnen het bereik van je draadloos netwerk bevindt.

Als het lampje nog steeds uit is, kan dit verschillende redenen hebben:
• De robot kan zijn uitgeschakeld of niet genoeg zijn opgeladen.
• De robot bevindt zich buiten het bereik van je wifinetwerk.
• Je hebt het wachtwoord van je wifinetwerk veranderd. De robot is dus niet langer verbonden met je wifinetwerk. Je moet je robot heropstarten en dan opnieuw verbinden.
• De interne software van de robot kon niet goed updaten. Volg de stap-voor-stapinstructies van de app.


2. het wifilampje van de robot brandt, maar de app kan niet verbinden.
Je smartphone is niet verbonden met het internet (wifi of 3G/4G-netwerk).
Dit is normaal, omdat je bent verbonden met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones, nadat ze verbonden zijn met de wifi van het product, kan je een bericht krijgen dat je vraagt te bevestigen dat je op dit netwerk dat geen internetverbinding heeft wilt blijven. Je moet antwoorden dat je hoe dan ook wilt verbinden met dit netwerk om een succesvolle koppeling te hebben.
Herstart de robot met behulp van de schakelaar onderaan de robot.
De robot kan worden gereset door 10 seconden lang tegelijk op de 'AAN/UIT'- en de 'Home'-knoppen te drukken.
Nee, het apparaat is ontworpen voor uitsluitend gebruik binnen.
Ja, de robotstofzuigersensoren vereisen geen licht om te kunnen stofzuigen.
De robotstofzuiger werkt efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten niet dikker dan 1,5 cm.
Ja, het is aangeraden een robotstofzuiger te gebruiken om alles proper te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waarop de robot niet zo efficiënt werkt als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kan een enkele schoonmaaksessie plannen of een dagelijkse schoonmaakfunctie via de smartphone-applicatie.
De robot is beperkt tot een programma per dag om een optimale schoonmaak van alle toegankelijke kamers te verzekeren.
Ja. De robot zal overgaan op de slaapstand wanneer hij volledig is opgeladen.
Ja, de robot keert automatisch terug naar het oplaadstation wanneer de batterij bijna leeg is tijdens het schoonmaken.
Wanneer hij is opgeladen, zal de stofzuiger het schoonmaakproces hernemen.
Dit komt doordat de robot niet gestart is vanuit zijn dockingstation: omdat de robot terugkeert naar zijn startpunt, zal hij teruggaan naar waar hij startte met stofzuigen in de Spot-stand.
Uw toestel bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als u denkt dat er een onderdeel ontbreekt, contacteer dan de klantendienst. Wij helpen u een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de sectie "Accessoires" van de website om gemakkelijk te vinden wat u nodig hebt voor uw product.
U vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
De robotstofzuiger heeft 3 stroomstanden: Silent (stil), Normal en Boost.
Je kan ook verschillende stroomstanden ook activeren in de smartphone-applicatie.
Het zal 3 uur duren om een lege batterij op te laden.
Je kan je robot delen door elke persoon de Rowenta-robotapp te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om je smartphone de wifi rond je te doen detecteren, moet de applicatie de toelating hebben zoals vereist door Google.
Als je deze toelating niet geeft, zal je smartphone je product niet kunnen vinden en de koppeling niet verder kunnen zetten.
Deze informatie zal niet worden gebruikt of opgeslagen.
De robot kan tot 120 min. werken voor de batterij bijna leeg is.
Als je je robot verkoopt, moet je eraan denken om jouw gegevens te verwijderen:
• houd de knoppen 'AAN/UIT' en 'Home' 10 seconden lang ingedrukt.
• open de Robots-app.
• klik op Instellingen.
• klik op de naam van jouw robot en 'Verwijder het product'.
De robot app werkt uitsluitend op smartphones.
Controleer of je apparaat compatibel is: Lijst compatibiliteit
Als je netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, plaats je apparaat dan dichter bij de router.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met je apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Bekijk de lijst om de compatibiliteit te controleren.
Ga naar de instellingen van je smartphone en controleer of je smartphone is verbonden met de wifi van jouw huis. De wifi van jouw huis moet een internetverbinding hebben.
Als er na meerdere pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk gedurende 5 seconden op de 'Home'-knop en controleer of het wifilampje knippert.
Als dit niet het geval is, schakel het apparaat dan uit en aan met behulp van de schakelaar onderaan de robot.


Als de fout blijft bestaan, kan deze worden veroorzaakt door onjuist gebruik van de telefoon:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces maakt de app automatisch verbinding met de robot. Het is belangrijk om de verbinding met dit nieuwe netwerk te behouden.
Er verschijnen tijdens de verbinding mogelijk verschillende pop-upvensters, afhankelijk van je telefoon:
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je van netwerk wilt veranderen omdat het netwerk waarmee je verbinding hebt, geen internetverbinding heeft, weiger je dit.
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je de verbinding met het netwerk zonder internetverbinding wilt behouden, accepteer je dit.
• Als in het pop-upvenster wordt weergegeven dat het netwerk geen internetverbinding heeft, maar er niet wordt voorgesteld om van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Als je verbinding met het apparaat maakt, verschijnt er een pop-upvenster waarin je wordt gevraagd een verbinding te maken met het netwerk 'SEB_ACCESS_POINT'. Accepteer deze optie door op 'Join' (Verbinding maken) te tikken.
Als dit na meerdere pogingen nog niet lukt, start je de telefoon opnieuw op en probeer je het opnieuw.
Nadat je je wachtwoord hebt ingevoerd, treedt er een fout op bij het maken van een verbinding met het wifinetwerk.

1. Controleer het wifiwachtwoord en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals netwerken in hotels.
4. Android-telefoon: Bij het maken van een verbinding, verschijnt er mogelijk een pop-upvenster. Tijdens het verbindingsproces maakt de app automatisch verbinding met de robot. Het is belangrijk om de verbinding met dit nieuwe netwerk te behouden.
Hier volgen een paar voorbeelden van problemen die zich kunnen voordoen, afhankelijk van je telefoon:
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je van netwerk wilt veranderen omdat het netwerk waarmee je verbinding hebt, geen internetverbinding heeft, weiger je dit.
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je de verbinding met het netwerk zonder internetverbinding wilt behouden, accepteer je dit.
• Als in het pop-upvenster wordt weergegeven dat het netwerk geen internetverbinding heeft, maar er niet wordt voorgesteld om van netwerk te veranderen, doe je niets.

Nadat je zonder succes meerdere pogingen hebt gedaan:
• Start je wifimodem opnieuw op.
• Schakel het apparaat uit en aan met behulp van de schakelaar onderaan de robot.
Nadat je je wachtwoord hebt ingevoerd, treedt er een fout op bij het maken van een verbinding met de cloud.

• Als je verbinding wilt maken met de cloud, heb je een internetverbinding nodig om de apparaten te koppelen. Als je de apparaten wilt koppelen, kun je de mobiele gegevensverbinding op je telefoon inschakelen of automatisch opnieuw verbinding maken via je thuisnetwerk.
• Zorg ervoor dat de datum en tijd goed zijn ingesteld op je telefoon. Als de datum en tijd op de apparaten verschillen, kan er geen verbinding worden gemaakt.

Nadat je zonder succes meerdere pogingen hebt gedaan:
• Start je wifimodem opnieuw op.
• Schakel het apparaat uit en aan met behulp van de schakelaar onderaan de robot.

Nadat je zonder succes meerdere pogingen hebt gedaan, kun je het apparaat resetten:
Druk gelijktijdig op de 'Home'-knop en 'Start'-knop totdat de knoppen knipperen om de activatie te bevestigen.
Op sommige Xiaomi-telefoons kunnen zich problemen voordoen bij het maken van een verbinding. Er verschijnt mogelijk een groot aantal pop-up-vensters.
Het gaat hierbij om telefoons met het MIUI-systeem (zoals de Redmi- en Pocophone-modellen).

In dit geval probeer je de volgende stappen:
Settings (Instellingen) > Applications (Toepassingen) > Manage applications (Toepassingen beheren) > Rowenta Robots > Other permissions (Andere machtigingen). Accepteer op deze pagina de machtiging 'Change Wi-Fi connectivity' (Wi-Fi-verbinding wijzigen).
Settings (Instellingen) > WiFi > Additional settings (Extra instellingen) > WiFi Assistant (WiFi-assistent). Schakel op deze pagina de beschikbare opties uit.
Er zijn verschillende redenen:
• Je hebt een fout e-mailadres voor het account ingegeven. Controleer dit.
• Je hebt een fout wachtwoord ingegeven. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord aan via e-mail en verander dan het wachtwoord in het Menu van de app.
Controleer of je apparaat compatibel is: Lijst compatibiliteit
Dit is helemaal niet verplicht en is afhankelijk van de voorkeur van elke gebruiker.
Controleer of meldingen zijn toegestaan op je smartphone.
Ga naar 'Instellingen' op je smartphone en kies vervolgens 'Meldingen'. Zorg ervoor dat je meldingen voor de app 'Rowenta Robots' toestaat.
Als je je kaart bewerkt, gebruik dan de knop 'Zones' om twee verschillende soorten zones aan te maken en te bewerken:
• 'No-go zone' is een verboden gebied waar de robot niet mag komen.
• 'Schoonmaakzone' is een afgebakend gebied waar de robot mag schoonmaken (bijv: de speelruimte van kinderen of onder de sofa).

Je kunt zoveel zones als je wilt aanmaken op de kaart.
Klik op de startpagina van je app op de naam van de huidige kaart, veeg vervolgens naar links en klik op 'Een kaart toevoegen'.

Je kunt ook gaan naar 'Instellingen' op je app, kiezen voor 'Mijn kaarten' en vervolgens klikken op 'Een kaart toevoegen'. Je robot zal beginnen met het verkennen van de omgeving om de nieuwe kaart te maken. Afhankelijk van het oppervlak, kan de verkenning een paar minuten duren. Wacht totdat de verkenning is afgerond. Kies vervolgens een naam voor de nieuwe kaart en valideer.
Ga naar 'Instellingen' op je app en klik op 'Mijn kaarten'. Kies vervolgens de kaart die je wilt verwijderen en selecteer het vuilnisbakpictogram in de rechterbovenhoek om de kaart te verwijderen.
Ga naar 'Instellingen' op je app en klik op 'Mijn kaarten'. Kies vervolgens een van je kaarten om toegang te krijgen tot de bewerkingstools.
'Dieptereiniging' is een app-service bedoeld voor de S120 AI- en S130 AI-modellen. Via deze functie wordt aan de robot gevraagd om een dieptereiniging te doen door twee keer over een zone te gaan.
AI-services zijn functies die zijn ingesteld om de gebruikerservaring te verbeteren. Op basis van jouw gebruik en voorkeuren zal de robot jou een gepersonaliseerde schoonmaak aanbieden met planningsvoorstellen en no-go-zones.
De app doet suggesties voor de schoonmaak en planning op basis van het gebruik van de afgelopen drie weken.
Om in de app een favoriet vast te leggen, ga je naar de hoofdpagina, open je het configuratiescherm. Klik op 'Favoriet maken' en pas naar wens aan.
Gebruik het toestel niet op natte oppervlakken of om vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, assen enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, afbijtmiddelen enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakmiddelen enz.), ontvlambare en ontplofbare producten (op basis van olie of alcohol) op te zuigen.
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden. Deze plaats moet vrij zijn van hindernissen (inclusief vloerkleden). Laat minstens 1,5 meter ruimte vrij links en rechts van het basisstation en 2 meter ervoor. Als het laadstation in een hoek geplaatst is of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken. Leg de stroomkabel van het basisstation langs de muur. Lees voor meer informatie de instructies in uw gebruikshandleiding.
Laat het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische herlaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, uw robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en gaten detecteren.
Er kunnen echter situaties voorkomen waar de sensoren niet zo efficiënt werken. Bijvoorbeeld, gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, glibberige oppervlakken, obstructies kunnen de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Voor je de robotstofzuiger opzet zorg je ervoor dat er geen obstakels, stroomkabels, kledij of andere mogelijk gevaarlijke voorwerpen in de ruimte liggen die ervoor kunnen zorgen dat het apparaat defect gaat of andere ongevallen veroorzaakt.
Ja, de robot kan op het laadstation worden opgeladen, zelfs wanneer de hoofdschakelaar van de robot uit staat.
De robotstofzuiger heeft 3 navigatiestanden:
• 'Permanent map' (om uw schoonmaak per ruimte te personaliseren)
• 'No-go zones' (om aan te geven in welke zone de robot niet moet komen)
• 'Spot' (om een bepaalde plaats schoon te maken)
Om de robot terug naar zijn dockingstation te sturen druk je op de 'Home'-knop op de robot.
Als de robot start met schoonmaken vanuit het dockingstation, zal hij terugkeren naar het dockingstation.
Bewaar de robotstofzuiger altijd in het dockingstation wanneer je hem niet gebruikt.
Als je plant de robot voor een lange tijd niet te gebruiken, laad de batterij dan volledig op en haal ze uit de robot (controleer of de robot is uitgeschakeld wanneer je de batterij eruit haalt). Bewaar ze op een koele, droge plaats. Herlaad de batterij elke 3 maanden.
Er zijn drie verschillende vegers voorzien die elk zijn bedoeld voor een specifiek gebruik:
• de grijze veger is de standaardveger voor normaal gebruik.
• de blauwe veger is een dierenveger, de textuur is grover om dierenvlekken gemakkelijker te verwijderen.
• de groene veger is de allergieveger die bedoeld is om fijnstof beter te verwijderen.

De grijze en de blauwe vegers moeten worden bevochtigd voor ze op de vegerhouder worden geïnstalleerd, wat niet het geval is voor de groene veger die zonder water moet worden gebruikt.
Als de robot twee keer op dezelfde plaats komt vast te zitten, wordt een no-go-zone van 1 m² voorgesteld.
Het is niet aangewezen om de veger met water te gebruiken op moeilijke vloeren zoals parket, vast tapijt of matten.
Nee, de watertank en de vochtige veger moeten worden geplaatst net voor de schoonmaak en moeten meteen na de schoonmaak ook weer worden verwijderd.
Schakel de robotstofzuiger meteen uit.
Verwijder de stofbak, het filter en de hoofdborstel.
Laat alles goed drogen voor je alles opnieuw installeert.
Gebruik uw apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers vervangen.
Leeg de stofopvangbak na elk gebruik in de vuilbak. Maak de sluitingen van de stofopvangbak schoon met een doek.
Het is aangeraden om de middelste borstel tenminste eenmaal per week te reinigen.
Lees voor meer informatie de gebruikershandleiding.
Het is aangeraden om de filters tenminste eenmaal per week te reinigen.
Lees voor meer informatie de gebruikershandleiding.
Het is belangrijk de linkse, rechtse en voorste wieltjes regelmatig te reinigen om haar en draden te verwijderen.
Het is aangeraden eenmaal per week de sensoren en contactpunten (van de robot en het laadstation) af te vegen met een propere, droge doek.
Schakel de robot uit voor je de sensoren en contactpunten reinigt.
Gebruik geen schoonmaakmiddelen om de robotstofzuiger schoon te maken.
Voor sommige onderdelen kan je water gebruiken, voor andere mag je enkel een droge doek gebruiken. Lees voor meer informatie de gebruikershandleiding.
Het is aangeraden de filter voor fijn stof en schuim iedere 6 maanden te vervangen.
De zijborstels moeten iedere zes maanden door nieuwe worden vervangen.
Gebruik uw apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet u deze onderdelen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers laten vervangen.
Controleer:
of de stofopvangbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of een voorwerp of afval de zuigopening aan de onderkant van de robot blokkeert.
Er zijn verschillende redenen:
• Als de robot niet gestart is vanuit zijn dockingstation, zal hij er ook niet naar terugkeren. In dit geval zal de robot terugkeren naar zijn startpunt.
• Als de robot heeft gestofzuigd in de Spot-stand, zal hij terugkeren naar zijn startpunt.
• Als de robot wordt opgetild en weer neergezet op de vloer, zal hij proberen zichzelf weer te lokaliseren. Als hij dit niet kan, zal hij terugkeren naar zijn startpunt.
Controleer de volgende punten:
• Het laadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het laadstation mag niet in direct zonlicht of dicht bij een warmtebron staan.
• Je hebt naast en voor het laadstation net zoveel ruimte vrij gelaten als aangegeven in de gebruikershandleiding.
• De stekker is goed aangesloten op het laadstation.
• Het laadsnoer is verbonden met het stopcontact.
• Er liggen geen storende voorwerpen rond het laadstation.
• Er bevinden zich geen voorwerpen dicht bij de contactpunten van het laadstation.
• Het laadstation is ingeschakeld (het ledlampje is groen).

Als je al deze punten hebt gecontroleerd en de robot slaagt er nog steeds niet in om naar het basisstation terug te keren, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
U kunt de volgende acties ondernemen:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en steek het er vervolgens weer in.
• Zorg ervoor dat de contactpunten en de sensorvensters niet verstopt zijn en maak daarna de robot en het laadstation schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robot uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation eventueel hindernissen aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel enz.

Als het automatisch opladen na deze stappen nog altijd niet naar behoren verloopt, contacteer je een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit komt vaker voor. De stofzuiger kan zonder risico verbonden blijven met het dockingstation.
Opgelet: gebruik enkel de aangegeven lader.
Controleer de volgende punten:
• Of de schakelaar aan de onderkant van de robot juist op 'ON' staat.
• Of het scherm verlicht is. Als dit niet het geval is, laad de robot dan op aan het laadstation.
Controleer de volgende punten:
• Er liggen geen storende voorwerpen onder de wielen.
• De robot wordt niet tegengehouden door niveauverschillen in de vloer.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (lees de paragraaf over het oplossen van problemen en foutcodes in de gebruikershandleiding)
U kunt de volgende acties ondernemen:
• Zorg ervoor dat er geen storende voorwerpen binnen 10 cm van de trappen/gaten liggen.
• Veeg de sensorvensters af met een droge doek.

Als het probleem zich blijft voortdoen na deze stappen, contacteer je een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of de borstel wordt geblokkeerd. Haal het haar en de draden uit de borstel.
Als de borstel is beschadigd, vervang je hem door een nieuwe.
Knipperend licht en een geluidsignaal geven een fout aan.
Lees voor meer informatie over de foutbeschrijving en oplossing de gebruikershandleiding.
U kunt de volgende acties ondernemen:
• Controleer of het afzuigkanaal wordt geblokkeerd.
• Controleer of de opvangbak goed vastzit.
• Maak de opvangbak leeg als hij vol zit.
• Verwijder de middelste borstel en reinig hem.
• Controleer of de filter is verzadigd.

Als het probleem zich blijft voortdoen na deze stappen, contacteer je een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De beveiligingsfunctie van de borstel met hoge draaisnelheid wordt geactiveerd wanneer de robot een risico detecteert.

Er kunnen twee situaties zich voordoen:
De borstel met hoge draaisnelheid zit vast: de robot probeert hem te bevrijden en stopt het stofzuigen en de borstel met hoge draaisnelheid.
De robot zal proberen de borstel te bevrijden: als hij dit niet kan, zal hij uitschakelen en zal je hem zelf moeten bevrijden.

Als de borstel met hoge draaisnelheid vastzit in dikke vloerbekleding door de lange en/of dikke haren of de robot het tapijt voor lange tijd heeft gestofzuigd, zal de borstel met hoge draaisnelheid stoppen met draaien en zal de robot het stofzuigen verderzetten zonder deze borstel.
De robot kan bepaalde problemen krijgen die getoond worden met foutcodes.
Lees voor meer informatie over de foutbeschrijving en oplossing van de codes de gebruikershandleiding.
De filter is misschien verkeerd geplaatst. Probeer de filter juist in de gleuf op zijn houder te zetten.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog steeds niet werkt, probeer het dan niet uiteen te halen of het apparaat zelf te repareren en breng het naar een erkend reparatiecentrum.
1. Controleer of je robot goed verbonden is met je draadloos netwerk (wifi van de robot aan).
Als dit niet zo is, zet je de robot uit en dan weer aan met de 'AAN/UIT'-schakelaar onder de robot terwijl hij zich binnen het bereik van je draadloos netwerk bevindt.

Als het lampje nog steeds uit is, kan dit verschillende redenen hebben:
• De robot kan zijn uitgeschakeld of niet genoeg zijn opgeladen.
• De robot bevindt zich buiten het bereik van je wifinetwerk.
• Je hebt het wachtwoord van je wifinetwerk veranderd. De robot is dus niet langer verbonden met je wifinetwerk. Je moet je robot heropstarten en dan opnieuw verbinden.
• De interne software van de robot kon niet goed updaten. Volg de stap-voor-stapinstructies van de app.


2. het wifilampje van de robot brandt, maar de app kan niet verbinden.
Je smartphone is niet verbonden met het internet (wifi of 3G/4G-netwerk).
Dit is normaal, omdat je bent verbonden met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones, nadat ze verbonden zijn met de wifi van het product, kan je een bericht krijgen dat je vraagt te bevestigen dat je op dit netwerk dat geen internetverbinding heeft wilt blijven. Je moet antwoorden dat je hoe dan ook wilt verbinden met dit netwerk om een succesvolle koppeling te hebben.
Herstart de robot met behulp van de schakelaar onderaan de robot.
De robot kan worden gereset door 10 seconden lang tegelijk op de 'AAN/UIT'- en de 'Home'-knoppen te drukken.
Nee, het apparaat is ontworpen voor uitsluitend gebruik binnen.
Ja, de robotstofzuigersensoren vereisen geen licht om te kunnen stofzuigen.
De robotstofzuiger werkt efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten niet dikker dan 1,5 cm.
Ja, het is aangeraden een robotstofzuiger te gebruiken om alles proper te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waarop de robot niet zo efficiënt werkt als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kan een enkele schoonmaaksessie plannen of een dagelijkse schoonmaakfunctie via de smartphone-applicatie.
De robot is beperkt tot een programma per dag om een optimale schoonmaak van alle toegankelijke kamers te verzekeren.
Ja. De robot zal overgaan op de slaapstand wanneer hij volledig is opgeladen.
Ja, de robot keert automatisch terug naar het oplaadstation wanneer de batterij bijna leeg is tijdens het schoonmaken.
Wanneer hij is opgeladen, zal de stofzuiger het schoonmaakproces hernemen.
Dit komt doordat de robot niet gestart is vanuit zijn dockingstation: omdat de robot terugkeert naar zijn startpunt, zal hij teruggaan naar waar hij startte met stofzuigen in de Spot-stand.
Uw toestel bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als u denkt dat er een onderdeel ontbreekt, contacteer dan de klantendienst. Wij helpen u een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de sectie "Accessoires" van de website om gemakkelijk te vinden wat u nodig hebt voor uw product.
U vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
De robotstofzuiger heeft 3 stroomstanden: Silent (stil), Normal en Boost.
Je kan ook verschillende stroomstanden ook activeren in de smartphone-applicatie.
Het zal 3 uur duren om een lege batterij op te laden.
Je kan je robot delen door elke persoon de Rowenta-robotapp te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om je smartphone de wifi rond je te doen detecteren, moet de applicatie de toelating hebben zoals vereist door Google.
Als je deze toelating niet geeft, zal je smartphone je product niet kunnen vinden en de koppeling niet verder kunnen zetten.
Deze informatie zal niet worden gebruikt of opgeslagen.
De robot kan tot 120 min. werken voor de batterij bijna leeg is.
Als je je robot verkoopt, moet je eraan denken om jouw gegevens te verwijderen:
• houd de knoppen 'AAN/UIT' en 'Home' 10 seconden lang ingedrukt.
• open de Robots-app.
• klik op Instellingen.
• klik op de naam van jouw robot en 'Verwijder het product'.

Verbintenis

Ons engagement voor duurzaamheid? Onze producten kunnen 10 jaar lang hersteld worden
lamp.svg

Onze herstel-centra

BIJ JOU IN DE BUURT
big-truck.svg
Levering binnen 3 dagen*

*Werkdagen

telephone.svg
Hulp nodig?

071 82 52 60

Van maandag tot vrijdag 9u-19u

Contacteer ons

r-rowenta.svg
Technologie op haar best

Sinds 1909

Onze geschiedenis

screwdriver2.svg
15 jaar herstelbaar

Rowenta garandeert je dat je product gedurende 15 jaar in Europa hersteld kan worden

Ons engagement

Onze producten
X-Force Flex 14.60 RH9958 Steelstofzuiger

Rowenta's krachtigste steelstofzuiger!

549,00 €
X-Plorer Serie 75 RR7687 Robotstofzuiger

Intelligent en krachtig, ideaal tegen dierenhaar

499,00 €

Er is geen resultaat voor je zoekopdracht: 

U kunt een nieuwe zoekopdracht maken met behulp van de volgende tips:

  • Check de spelling, probeer synoniemen te gebruiken
  • Beperk uw zoekopdracht tot een of twee termen
  • Gebruik minder specifieke woorden, een meer algemeen woord kan meer producten opleveren
Onze producten
X-Force Flex 14.60 RH9958 Steelstofzuiger

Rowenta's krachtigste steelstofzuiger!

549,00 €
X-Plorer Serie 75 RR7687 Robotstofzuiger

Intelligent en krachtig, ideaal tegen dierenhaar

499,00 €