1. U kunt contact opnemen met onze consumentendienst voor elke vraag in verband met onze producten en diensten. Om snel een antwoord te vinden, nodigen wij u echter uit eerst de volgende rubrieken te raadplegen:
-
Veelgestelde
vragen Ons antwoord
op al uw vragen - Vind je Accessoires/ Onderdelen Voor uw producten
-
Raadpleeg een
handleiding Vind de handleiding
voor uw Rowenta product -
Onze garantie-voorwaarden
Ga naar de voorwaarden
van de garantie -
Toewijding tot
herstelling Is uw product
herstelbaar? -
Herstelling binnen of
buiten de garantie Een hersteldienst vinden
voor mijn product
2. Werkt je toestel niet meer?
Is je toestel nog in garantie?
Dan kan het gratis hersteld worden bij één van onze erkende hersteldiensten.
Als je product niet meer onder garantie valt, dan zijn er 2 opties:
- Je kan rechtstreeks naar één van onze erkende hersteldiensten gaan. Zij zullen met plezier je toestel onderzoeken en een schatting maken van de reparatiekosten.
- Als je je toestel liever zelf herstelt, kan je onderdelen en accessoires kopen in onze online accessoirewinkel en onze online hulp raadplegen.
2. Indien u nog andere informatie zoekt, kan u volgende rubrieken raadplegen:
3. U heeft het antwoord op uw vraag nog niet gevonden? U kan ons ook een e-mail sturen via onderstaand formulier.
Contactformulier4. Wenst u telefonisch contact op te nemen met ons?
Avenue de l'Espérance 25 ZI
6220 Fleurus
BTW: BE0401.515.266
Klachtendienst: 071/82 52 60 (lokaal tarief)
Consumentendienst: 070/23 31 59 (tarief max 0,30€/min)
Van maandag tot vrijdag 9u-19u
*Werkdagen
Sinds 1909
Rowenta garandeert je dat je product gedurende 15 jaar in Europa hersteld kan worden