Hulp nodig?

1. Contact Rowenta - Consumentendienst

Je kan contact opnemen met onze klantendienst voor elke vraag in verband met onze producten en diensten. Om snel een antwoord te vinden, nodigen we je echter eerst uit de volgende secties te raadplegen:

2. Werkt je toestel niet meer?

Is je toestel nog in garantie?
Dan kan het gratis hersteld worden bij één van onze erkende hersteldiensten.

Als je product niet meer onder garantie valt, dan zijn er 2 opties:

  • Je kan rechtstreeks naar één van onze erkende hersteldiensten gaan. Zij zullen met plezier je toestel onderzoeken en een schatting maken van de reparatiekosten.
  • Als je je toestel liever zelf herstelt, kan je onderdelen en accessoires kopen in onze online accessoirewinkel en onze online hulp raadplegen.

3. Indien je nog andere informatie zoekt, kan je volgende rubrieken raadplegen:

4. U kan contact opnemen met onze Klantendienst

Via Messenger

Via e-mail

Met onderstaand formulier

Contactformulier

per post

GROUPE SEB BELGIUM
Avenue de l’Espérance 25 ZI
6220 Fleurus
Numéro de TVA : BE0401.515.266

Via telefoon

Consumentendienst: 071/82 52 60
(tarief max 0,30€/min)

Van maandag tot vrijdag 9u-18u

Rowenta consumentendienst

Hoe kan je ons bereiken?

Onze klantendienst kan al je vragen over producten en diensten van het merk Rowenta beantwoorden. Aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen tijdens bovengenoemde openingstijden van het callcenter. Buiten deze uren kan je gebruik maken van ons contactformulier, wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Alleen de merkinformatie en contactgegevens van Rowenta op de rowenta.be zijn officieel.


Je persoonsgegevens worden door de Groupe SEB Belgium verwerkt om ons in staat te stellen te antwoorden op je verzoek om informatie of je vragen. Je hebt recht op toegang tot je gegevens en kan deze laten corrigeren of je recht op verzet uitoefenen via dit formulier of door contact met ons op te nemen op het adres of het telefoonnummer dat op deze pagina wordt vermeld.