Leveringsvoorwaarden

De goederen worden uitsluitend geleverd in België op het adres dat door de klant opgegeven werd bij het plaatsen van de bestelling. Voor het leveren op een ander adres, dient dit in de gepaste velden te worden ingevuld

De levering wordt uitgevoerd door een koerierdienst. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden :

o Verzendkosten € 5,50 (btw inbegrepen)

o Gratis levering voor bestellingen vanaf € 30,00 (exclusief verzendkosten)

o Gemiddelde levertijd : 5 werkdagen (voor artikelen op voorraad) na het klaarmaken van de bestelling en zijn verzending.

Bij afwezigheid, laat de koerierdienst een ‘niet thuis’-bericht achter waarop aangegeven staat waar en wanneer de goederen afgehaald kunnen worden.

Bij aflevering dient u het pakket en de inhoud ervan te controleren. Indien het pakket en/of de inhoud ervan niet in goede staat is, dient de klant de levering te weigeren. Noteer op het ontvangstbewijs “geweigerd wegens slechte staat”, dateer en teken af. Neem eveneens telefonisch contact op met de Consumentendienst op het nummer

• 070 233 159

Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17.00 u. Op vrijdag van 9u tot 12u. Gesloten op feestdagen.

Indien U pas na ontvangst vaststelt dat de goederen defect zijn, dient u de Consumentendienst binnen de 3 dagen na ontvangst op de hoogte te stellen (zelfde telefoonnummer als hierboven).

Binnen de 7 werkdagen nadat de eerste levering door de klant geweigerd werd, wordt een vervangend pakket opgestuurd.