Hulp nodig?

1. Contact Calor - Consumentendienst

Je kan contact opnemen met onze klantendienst voor elke vraag in verband met onze producten en diensten. Om snel een antwoord te vinden, nodigen we je echter eerst uit de volgende secties te raadplegen:

2. Is je apparaat kapot?

Is je toestel nog in garantie?
Dan kan het gratis hersteld worden bij één van onze erkende hersteldiensten.


Als uw apparaat niet meer onder de garantie valt, hebt u 2 mogelijkheden:

  • Ga rechtstreeks naar een van onze erkende reparateurs, die u ontvangt en uw apparaat onder handen neemt om een diagnose te stellen en een offerte op te stellen.
  • Als u uw product liever zelf repareert, koop dan onderdelen en accessoires in onze online accessoireshop en raadpleeg onze online hulp.

3. Als je meer wilt weten, bekijk dan deze secties:

4. U kan contact opnemen met onze Klantendienst

Via Messenger

Via e-mail

Met onderstaand formulier

Contactformulier

per post

GROUPE SEB BELGIUM
Avenue de l’Espérance 25 ZI
6220 Fleurus
Numéro de TVA : BE0401.515.266

Via telefoon

Consumentendienst: 071/82 52 60

Van maandag tot vrijdag 9u-18u

Calor consumentendienst

Hoe kan je ons bereiken?

Onze klantendienst kan al je vragen over producten en diensten van het merk Calor beantwoorden. Aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen tijdens bovengenoemde openingstijden van het callcenter. Buiten deze uren kan je gebruik maken van ons contactformulier, wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Alleen de merkinformatie en contactgegevens van Calor op de Rowenta.be zijn officieel.


Je persoonsgegevens worden door de Groupe SEB Belgium verwerkt om ons in staat te stellen te antwoorden op je verzoek om informatie of je vragen. Je hebt recht op toegang tot je gegevens en kan deze laten corrigeren of je recht op verzet uitoefenen via dit formulier of door contact met ons op te nemen op het adres of het telefoonnummer dat op deze pagina wordt vermeld.