1. Contact Calor - Consumentendienst
Je kan contact opnemen met onze klantendienst voor elke vraag in verband met onze producten en diensten. Om snel een antwoord te vinden, nodigen we je echter eerst uit de volgende secties te raadplegen:
Herstelling binnen of buiten de garantie
Herstelling binnen of buiten de garantie Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen Vind je accessoires/onderdelen
Vind je accessoires/onderdelen Raadpleeg een handleiding
Raadpleeg een handleiding Onze garantie-voorwaarden
Onze garantie-voorwaarden Toewijding tot herstelling
Toewijding tot herstelling
2. Is je apparaat kapot?
Is je toestel nog in garantie?
Dan kan het gratis hersteld worden bij één van onze erkende hersteldiensten.
Als uw apparaat niet meer onder de garantie valt, hebt u 2 mogelijkheden:
- Ga rechtstreeks naar een van onze erkende reparateurs, die u ontvangt en uw apparaat onder handen neemt om een diagnose te stellen en een offerte op te stellen.
- Als u uw product liever zelf repareert, koop dan onderdelen en accessoires in onze online accessoireshop en raadpleeg onze online hulp.
3. Als je meer wilt weten, bekijk dan deze secties:
4. U kan contact opnemen met onze Klantendienst
per post
GROUPE SEB BELGIUM
Avenue de l’Espérance 25 ZI
6220 Fleurus
Numéro de TVA : BE0401.515.266
Via telefoon
Consumentendienst: 071/82 52 60
Van maandag tot vrijdag 9u-18u